פוסט סיכום!

תם ונשלם הקמפיין להוצאת ספרי החדש "ג'וני בוי".

תודה גדולה לכם שגרמתם לזה לקרות, והפכתם אותו לאחד מקמפייני מימון ההמונים המצליחים ביותר בישראל כרגע מבחינת מספר התומכים. עם סיומו, הוא עומד על 430 איש ואישה (ולא מעט נוספים מחוץ להדסטארט) שהצביעו בכרטיסי האשראי שלהם שאני צריך להוציא עוד ספר.

אני מודה לכולכם על המילים החמות שחיזקו אותי בתקופה לא פשוטה. האמנתי שבסוף נצליח, אבל הופתעתי לטובה מהיקף ההתגייסות והתמיכה שלכם – ואני גאה מאוד בכולכם (האמת שגם בעצמי, על קמפיין מתוקתק וכמעט חף מטעויות 😁)!

סכום התמיכה הממוצע לקמפיין הזה, שעמד על כ-100 ש"ח, הוא מהנמוכים ביותר בהדסטארט (לרוב מדובר על כ-150 ש"ח לתומך ובלא מעט מקרים אפילו יותר מ-300). זה נשמע רע אבל בעצם ממש טוב! קרה בדיוק מה שרציתי שיקרה – אנשים קנו את הספר החדש ולא רק מימנו אותו. יש קמפיינים שגייסו הרבה יותר כסף עם הרבה פחות תומכים, כשלעתים זה נעשה רק כדי להציל את היזם מעצמו לאחר שהתחזר או קבע יעד שאפתני מדי, או תוך שימוש ב"השלמות" של מקורבים ובתשורות לא קשורות. אני שמח שלא נדרשתי לזה ושלא סתם שנוררתי מכם כסף.

כפי שכתב לי חבר בוואטסאפ: "כן, עכשיו רק נשאר העניין הפעוט של להפיק את הספר… פלוס נכון לכרגע לבצע לפחות 6 שירים, לכתוב שיר ראפ אחד, ולהתכונן לכתוב יותר מ-150 הקדשות; שלא לדבר על לארוז ולשלוח מי יודע כמה…" אז יש לי כמעט 600 ספרים לשלוח, אבל המון עבודה עוד לפני השלב הזה. אז גלו קצת סבלנות, כי ככל שהספר יהיה מלוטש יותר, כך תיהנו ממנו יותר… אעדכן אתכם כמובן בכל צעד בדרך.

בימים הקרובים (לפחות) אאפשר למי שלא הספיק / לא ידע / התלבט / חשש שלא נגיע ליעד / רצה לקנות בדרכים אחרות לרכוש את הספר ישירות ממני. פרטים בפרטי.

אז בפעם האחרונה, תודה רבה לכולכם על החברות, העניין והתמיכה. עכשיו אני על זה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *