ג'וני כבר פה!

למי שעוד לא התעדכן בפייסבוק, הספר "ג'וני בוי" הודפס בשעה טובה ומתחיל בימים אלה לעשות את דרכו לתיבות הדואר הפיזיות והווירטואליות של התומכים!

במהלך השבועיים הקרובים אשלח את הספר המודפס לכל מי שהזמין אותו עם משלוח. קחו בחשבון שמדובר במאות משלוחים ובדואר ישראל (לא שווייץ), אז חכו בבקשה לפחות חודש עם תלונות "למה הספר שלי עוד לא הגיע"… הוא יגיע. עליי.

אם הזמנתם את הספר המודפס באיסוף עצמי ללא משלוח, תוכלו כאמור לאסוף אותו 24/7 מרעננה (או לחכות נצח עד שניפגש). רק תאמו איתי מראש כדי שאשאיר לכם עותק והנחיות או שנקבע בשעה שאני נמצא בה בבית.

כל אלה שהזמינו תשורות דיגיטליות – ספר אלקטרוני, החבילה הדיגיטלית המורחבת, ביצועים מוזרים – כבר קיבלו אמש הכול במייל. אם אתם נמנים על הקהל הקדוש הזה וטרם קיבלתם, בדקו את תיקיית הספאם שלכם, ואם זה גם לא שם שלחו לי הודעה במייל שציינתי.

כפי שאיימתי במהלך הקמפיין, אין לי כוונה למכור את הספר ברשתות הספרים הגדולות, כך שאלה שהזמינו את הספר בקמפיין ההדסטארט הם בהחלט הראשונים (וכרגע היחידים) שיכולים לקבל אותו. אני בוחן אפשרות למכירת הספר דרך פלטפורמה אחרת, ומקווה שיהיו לי בשורות בנושא בקרוב.

המשך שבוע טוב לכולכם – ושוב תודה שגרמתם לזה לקרות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *